jueves, 29 de marzo de 2018

FUNDACIÓ ARRELS, UNA ALTRE MANERA DE VEURE LES COSES..


Ja fa unes setmanes que vam anar a la fundació arrels, i fins a les hores tinc una manera molt diferent de vuere les coses i la gent que m'envolta.
En aquesta sortida vaig apendre moltes coses, una d'elles; com és d'important saber valorar el que tens per poc que sigui.
El que més em va impresionar va ser quan vam tenir el plaer de parlar amb en Jaume, un home que va estar més de vivint-i-sis anys vivint al carrer. Ell ens va estar explicant la seva experiència, la qual em va posar la pell de gallina, a mesura que anava explicant ens anava mostrant una manera molt diferent al que entrenem nosaltres per el dia a dia.
Malgrat les seves dures paraules, el que em va deixar més sorpresa va ser que ell deia que no canviaria per res tots els anys viscuts al carrer, ja que segons ell han estat una experiència que l'ha fet madurar com a persona. Actualment en Jaume està vivint en un alberg en el qual s'hi troba molt agust.
Més tard un home que portava molts anys treballant per aquesta fundació, va ser tan amable d'enseyar-nos totes les instal·lacions que disposava apuesta lloc. El que més em va agradar va ser veure l'alegria amb la que parlava del seu treball i totes les activitats que feien per d'alguna manera fer sentir com a casa a totes les persones que acudien a la fundació. Sens dubte algun va ser una sortida que recomanaria a tothom quí volguès, a més a més d'una experiència que sempre recordaré.

No hay comentarios:

Publicar un comentario